Skalowanie poziomów i równowaga

Skalowanie poziomów i równowaga

Oddzielne pliki łatek 1) dodają odpowiednie skalowanie poziomów i 2) zwiększają zdrowie NPC.

Uważam, że gra jest zbyt łatwa, nawet w trybie „bardzo trudnym”, więc wymyśliłem, jak to zmienić. Na razie istnieją dwa pliki, które modyfikują różne wartości. Oba te mody to naprawdę proste zmiany w pojedynczych plikach w archiwum "basegame_1_engine". Chcę zachować wszelkie zmiany w osobnych pakietach, aby ludzie mogli wybrać to, czego chcą.

basegame_proper_level_scaling.archive

W rzeczywistości gra ma skalowanie poziomów, ale nie jest to to, co można sobie wyobrazić.

Moje rozumienie tego, co się dzieje, to:

  • Gdy przekroczysz poziom wroga, są skalowane zgodnie z krzywą, która utrzymuje ich zawsze 5 lub więcej poziomów poniżej ciebie. Tak więc NPC mogą osiągnąć tylko poziom 45.
  • Różnica między poziomem gracza a poziomem NPC (nadal nie jest w 100% pewna, czy używał poziomu podstawowego, czy dostosowanego, ponieważ jeśli jesteś więcej niż 5 poziomów nad wrogiem, wartości są takie same) jest używana do skalowania zarówno gracza, jak i obrażenia wroga. Więc jeśli gracz znajduje się 4,5+ poziomu nad wrogiem, gracz zadaje 2x obrażenia, a wróg zadaje 0,7x obrażenia graczowi.

Moje zmiany mają na celu skalowanie NPC dokładnie do poziomu gracza i usunięcie skalowania obrażeń na korzyść gracza (ustaw te mnożniki na 1). Obrażenia są nadal skalowane przeciwko graczowi, gdy gracz ma niższy poziom. Nie testowałem gry na niższym poziomie z modyfikacją wyższego zdrowia … może wszystkie mnożniki powinny wynosić 1.

Zauważysz, że na mapie nie zobaczysz nic niższego poziomu zagrożenia niż umiarkowany, ale nie sądzę, aby coś się zmieniło w dzienniku.

Uwaga: działa to w przypadku bossów i prawdopodobnie działa w przypadku meczów bokserskich.

basegame_higher_health_npcs.archive (dostępne tylko na bardzo wysokim poziomie trudności)

NPC mają podstawowe zdrowie oparte na ich poziomie, które, jak sądzę, jest następnie nieznacznie modyfikowane w zależności od rodzaju wroga (np. Ciężki, netrunner itp.). Wartości są określone na krzywej (więc wartości nieokreślone są obliczane tylko na podstawie otaczających wartości). Zwiększyłem wartości do ~ 2,5-3,5 razy w stosunku do oryginałów. To powinno być bardzo miłym wyzwaniem. Uważam, że mogę teraz używać quickhacków i nie zabijać wszystkich od razu Zarazem. 🙂

Uwaga: to działa w przypadku bossów, a ja jeszcze nie sprawdzałem, czy działa w przypadku bokserskich przeciwników.

Poziom | oryginalny | zmodyfikowany
0 120 150,
1 140 400,
5 290 800,
10 575 1400,
15 850 2000
20 1010 3000
25 1300 4500
30 1990 6500
35 3840 10000
40 5700 14000
45 7800 21000
50 10000 30000

Instalacja

Skopiuj wszystkie pojedyncze pliki do „[ścieżka-do-gry] / Cyberpunk 2077 / archive / pc / patch /”, aby użyć modów. Będziesz musiał utworzyć folder „patch”, jeśli nie masz jeszcze innej modyfikacji. Usuń pliki, aby przestać używać modów. O ile wiem, te mody nie modyfikują trwale zapisów. Wszystkie te dane są ponownie obliczane podczas ładowania gry. Jednak nie mogę zagwarantować, że tak będzie wszędzie w grze … Nie wiem, jak to wszystko działa!

Przyszłe plany

Planuję dodać więcej opcji, kiedy będę miał czas. Zachęcam wszystkich do obejrzenia moich modów i wprowadzenia zmian, jeśli chcesz czegoś innego. Nie chcę wchodzić i zmieniać każdej liczby w grze. Skalowanie poziomów jest dość oczywiste. Ponieważ nadal było to łatwe, nawet przy skalowaniu poziomów, pomyślałem, że zdrowie NPC było najłatwiejszą rzeczą do zmiany, aby było trudniej. Nie patrzyłem na wszystkie inne wartości, które można łatwo zmienić, więc mogą istnieć inne.

Zauważyłem, że kredyty uliczne rosną zbyt szybko, a XP umiejętności powoli, więc mogę zrobić dla nich modyfikacje. Po prostu ciężko jest grać, testować te rzeczy. Ponadto, jeśli zabicie wszystkiego wymaga 3 razy więcej obrażeń, zyskujesz więcej PD, ponieważ istnieje nagroda XP oparta na obrażeniach.

Kredyty

  • Narzędzia CP77 są używane do tworzenia tego moda.
  • Użyłem redscript, aby dowiedzieć się, jak wartości, które modyfikuję, są używane w grze.
  • Mancika pomogła mi, mówiąc mi, jak zmienić wartości krzywych.
Autor:
RMK


Do czego służą te Cyberpunk 2077 mody:

Cyberpunk 2077 Mods to darmowe pliki modyfikacyjne i działają jako dodatki do zmiany gry z funkcjami. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane mody. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best Rozgrywka mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!