Ponownie scoper
Ponownie scoper
Zmień powiększenie zakresu według typu zakresu
Wymaga poprawki CET 1.8.3 2.
Jeśli nie wiesz, jak (lub nie chcesz) zbudować CET ze źródeł, poczekaj, aż Yamashi (autor CET) opublikuje 1.8.4.
Ok, więc wymaga to trochę konfiguracji. Będziesz potrzebował notatnika lub podobnego.
Rozpakuj do folderu modów w CET. Jeśli nie wiesz, co to znaczy, przeczytaj wiki CET.
Po zainstalowaniu pliku lua otwórz go w wybranym edytorze tekstu.
Poszukaj następujących linii u góry.
lokalne mody = {
{"Items.w_att_scope_short_01", "Gimlet", 0, 0,2},
– {"Items.w_att_scope_short_02", "Hyakume", 0, 0.5},
– {"Items.w_att_scope_short_03", "Add-Vantage", 0, 0.2},
– {"Items.w_att_scope_short_04", "Kanone Mini", 0, 0,4},
– {"Items.w_att_scope_short_05", "2067", 0, 0,4},
– {"Items.w_att_scope_long_01", "Trybuna", 0, 0.5},
– {"Items.w_att_scope_long_02", "Percipient", 0, 1.1},
– {"Items.w_att_scope_long_03", "Clearvue", 0, 0,9},
– {"Items.w_att_scope_long_04", "SO 21", 0, 0,9},
– {"Items.w_att_scope_sniper_01", "Kanone Max", 0, 3.0},
– {"Items.w_att_scope_sniper_02", "Prospecta", 0, 3.0},
}
Usuń – (podwójny łącznik) z typu zakresu, który chcesz zmienić, i dodaj go z powrotem przed Gimletem.
Liczba na końcu to domyślny zoom, na wypadek gdybyś chciał przełączyć się z powrotem. Nie edytuj tego. To nic nie da. Jest tylko dla przypomnienia.
Aby zmienić poziom powiększenia, poszukaj tej linii.
local newZoom = 0,5 – Dla wskazówek, domyślny zoom snajpera to 3,0. Gimlet to 0,2
I zmień go na żądany poziom powiększenia. 1.0 powiększy się 1x. 3.0 powiększy się 3x. (snajperzy domyślnie 3.0, świder domyślnie 0.2. Zacznij od 0.5 i zobacz, co myślisz. Obrazy w modzie pokazują x15.
Następnie uruchom coś takiego
dofile („scope.lua”)
lub
dofile ("bin / x64 / plugins / cyber_engine_tweaks / mods / scope.lua")
Powinieneś zobaczyć coś takiego
Ustaw powiększenie Gimlet na 0,5
Zaktualizowano 1 Gimlet
zingfharn