NightVision firmy Salmo
NightVision firmy Salmo
Noktowizor, bardzo potrzebna funkcja w każdej grze, a nawet bardziej w rzekomo futurystycznej grze
Noktowizor, bardzo potrzebna funkcja w każdej grze, a nawet bardziej w rzekomo futurystycznej grze
Ten mod dodaje do gry zdolność widzenia w nocy, używam informacji o głębi i kolorze gry, aby zwiększyć widoczność w słabym świetle.
Jest oparty na moim innym modzie, ale bez tego kreskówkowego wyglądu i ze znacznie lepszą widocznością.
Poprawiłem kod wyostrzania i utworzyłem oddzielny plik, abyś mógł sam przełączać noktowizor.
Przepraszam za przesłanie go jako nowego moda, ale muszę to zrobić, aby mod pojawił się na stronie "nowe mody" i więcej osób mogło się nim cieszyć.
Instalacja
MUSISZ pobrać i zainstalować NAJNOWSZĄ 4.91 Reshade, a następnie wkleić 2 pliki do „… Cyberpunk 2077 bin x64 reshade-shaders Shaders ” i włączyć je w grze.
Musisz umieścić plik S_sharpening.fx PO NightVision.fx
BARDZO sugeruję, abyś przypisał klawisz (jak "B" lub coś w tym rodzaju), abyś mógł z łatwością go używać.
Aby to zrobić, otwórz menu Reshade (domyślnie HOME), znajdź NightVision.fx na liście, kliknij go prawym przyciskiem myszy, w pierwszym wierszu możesz ustawić skrót.
Znane problemy
DLSS firmy Nvidias
Bufor głębokości jest losowo uszkodzony, szansa wzrasta przy niższych ustawieniach
Ponieważ DLSS renderuje obraz o niskiej rozdzielczości, a następnie skaluje go w górę, bufor głębi pozostaje w tej niskiej rozdzielczości, więc możesz mieć postrzępione kontury
Salmo