Mod w czasie rzeczywistym
Mod w czasie rzeczywistym
Ten prosty skrypt synchronizuje czas w grze z rzeczywistym czasem.
Bądź tu teraz. Ten prosty skrypt wykorzystuje Cyber Engine Tweaks do synchronizacji czasu w grze z czasem rzeczywistym (biorąc pod uwagę, że czas systemowy jest prawidłowy).
Szukałem tego, ale nie mogłem go dotąd znaleźć, więc napisałem to sam i pomyślałem, że równie dobrze mogę się nim podzielić.
Jak większość poprawek czasowych, nie jestem pewien, jaki to ma wpływ na przebieg gry i misji, ale wydaje się, że wszystko działa.
Zainstalować:
Rozpakuj w .. Cyberpunk 2077 bin x64 plugins cyber_engine_tweaks mods
(plik init.lua powinien znajdować się w katalogu Cyberpunk 2077 bin x64 plugins cyber_engine_tweaks mods realtime)
Posługiwać się:
Skrypt uruchomi się automatycznie.
Komunikat w konsoli potwierdzi załadowanie skryptu. Twój czas w grze powinien być teraz zsynchronizowany z czasem systemowym, dzień będzie trwał 24 godziny.
Wyłączyć:
Zmień nazwę init.lua w .. cyber_engine_tweaks mods realtime na cokolwiek innego, np. _Init.lua
Odinstaluj:
Po prostu usuń katalog czasu rzeczywistego w .. cyber_engine_tweaks mods
Znane problemy:
Sporadyczny błąd naruszenia dostępu do pamięci po wyjściu z gry może wystąpić, zwłaszcza gdy syncInterval jest niski. Prawdopodobnie dlatego, że obiekt timesystem został już usunięty z pamięci przed zatrzymaniem skryptu. Myślę, że jest to nieszkodliwe i nie wpływa na samą grę. Niemniej jest to trochę denerwujące, więc jeśli cokolwiek wie, jak to rozwiązać, daj mi znać.
Autor:Rol