Automatyczne ulepszanie komponentów rzemieślniczych

Automatyczne ulepszanie komponentów rzemieślniczych

Automatycznie ulepsza komponenty rzemieślnicze na podstawie współczynników konwersji wanilii
Opcjonalnie uaktualnia także komponenty aktualizacji

Automatyczna alternatywa dla materiałów rzemieślniczych do grupowego ulepszania Tehgonka

Automatycznie ulepsza materiały rzemieślnicze co 60 sekund na podstawie współczynników konwersji wanilii.
Zrobiłem to jako alternatywę dla materiałów rzemieślniczych do grupowego ulepszania tehgonk – jeśli wolisz rozwiązanie z użyciem skrótu zamiast automatyzacji, sprawdź to! Przynajmniej pobierz go i poproś, jeśli uznasz to za przydatne, bez niego nie znalazłbym wglądu potrzebnego do tego.

Instalowanie
Wymaga poprawek Cyber Engine

Użyj Vortex
-lub-
Upuść pobrany folder do głównego katalogu Cyberpunk.

Stosowanie
Uwaga: przez zwykłe współczynniki konwersji rozumiem, że bierze się pod uwagę tylko współczynniki, mając tylko profit dostrajający (profit wymagany do ręcznej aktualizacji komponentów). Również ten skrypt działa nawet bez profitu. Dopóki nie dowiem się o sposobie sprawdzenia, czy gracz faktycznie ma profit, to się nie zmieni, więc jeśli martwisz się „oszukiwaniem” jako takim, zainstaluj dopiero po zdobyciu tego profitu.

Ten konfigurowalny skrypt jest uruchamiany automatycznie co 60 sekund i sprawdza, czy określona liczba składników przekracza próg, i automatycznie uaktualnia niektóre do następnej warstwy.

Domyślnie zawsze upewni się, że masz minimum 500 elementów powszechnych, 400 rzadkich, 300 rzadkich i 200 epickich.
Domyślnie automatycznie ulepszy każdy stos o wartości 90 (zgodnie ze współczynnikiem konwersji wanilii 9: 1) powyżej progu do stosu 10 następnego poziomu jakości.
Na przykład, kiedy trafisz ponad 590 wspólnych komponentów, 90 z nich zamieni się w 10 nietypowych komponentów i tak dalej.

Robiąc to, domyślnie zapewni ci to samo doświadczenie rzemieślnicze, jak gdybyś je ręcznie ulepszał.

Funkcja eksperymentalna: automatyczna konwersja komponentów aktualizacji.
Oznaczam to jako eksperymentalne i domyślnie wyłączam je, ponieważ ulepszanie strony tworzenia nie jest czymś, czym się naprawdę zajmowałem, więc nie jestem pewien, jakie progi ustawić. Jeśli ta opcja jest włączona, uaktualnia komponenty przy użyciu tych samych współczynników konwersji, co zwykłe materiały (wymagane komponenty i zdobyte doświadczenie).
Można włączyć, zmieniając parametr doUpgradeComp na true.

Konfiguracja

Teraz ludzie lubią różne ustawienia, więc zamiast przesyłać mnóstwo różnych wersji, możesz swobodnie otworzyć plik „init.lua” w pobranym folderze i edytować zmienne według własnych upodobań.

Jak dotąd łatwo jest zmienić, ile komponentów z niższego poziomu jakości zostanie usuniętych, ile zostanie dodanych wyższych poziomów jakości, progi limitów, które zawsze będą dostępne dla każdego poziomu i ile doświadczenia zdobywanego za konwersję.

Uwagi
– Skrypt konwertuje tylko 90 każdego komponentu co 60 sekund, więc załadowanie go do zapisu gry, w którym możesz mieć tysiące komponentów niższej jakości, może spowodować trochę spamu związanego z doświadczeniem za każdym razem, gdy zostanie uruchomiony, a także zajmie trochę czasu przekonwertować każdy komponent.

– W ogóle nie jestem zaznajomiony ze skryptami .lua, więc kodowanie jest prawdopodobnie trochę szorstkie!

Autor:
Dehuman - Sinbane on other platforms - Idea inspired by tehgonk


Do czego służą te Cyberpunk 2077 mody:

Cyberpunk 2077 Mods to darmowe pliki modyfikacyjne i działają jako dodatki do zmiany gry z funkcjami. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane mody. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best Przedmiotów mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!