Obsługa pojazdów

Obsługa pojazdów

Mod do Cyberpunk 2077 – Obsługa pojazdów v1.0

Ogólne zmiany dotyczące obsługi samochodów i rowerów, w tym typów nawierzchni.

Dlaczego mod?
Obecne prowadzenie pojazdu, zwłaszcza na różnych rodzajach nawierzchni, jest „dziwne”. Ludzie już próbują to naprawić, takie jest moje podejście do sprawy.

Teraz wyjaśnijmy kilka rzeczy, zanim zaczniemy:
1, Samochody i rowery nie są przyklejane do podłoża ani nie powinny. Po prostu nie. Nawet hipersamochody ślizgają się i wirują. To jest fizyka.
2, jeśli jeździsz z klawiaturą, tak jak ja, naciśnięcie klawisza jest pełne, co oznacza natychmiastowe pełne otwarcie / przerwanie / obrót. Gry obsługują to z opóźnieniem i / lub istnieje krzywa przyspieszenia / skrętu / hamowania, która obsługuje to, aby uzyskać płynne przejście od zera do pełnego wejścia. Dotykaj klawiszy i pozwól im odejść, nie tylko trzymaj klawisze i módl się. Nikt nie jedzie cały czas na pełnym gazie, a ty nie naciskasz hamulców, aby się zatrzymać.
3, Ten mod edytuje ogólne sterowanie wpływające na wszystkie pojazdy i miejmy nadzieję, że będzie dla ciebie lepsze. Ludzie jeżdżą i bawią się inaczej, nie zadowolę wszystkich. Jak dotąd reakcje były pozytywne. To także jest WIP.
4, Ogólne wartości dotyczą WSZYSTKICH samochodów, pojedyncze samochody nie są JESZCZE dotykane.
5, Przy braku pełnego dostępu do plików gry w wielu przypadkach nie ma pewności, który samochód wykorzystuje jaki zasób w fizyce, więc ten mod został stworzony przez zgadywanie i testowanie. Obecny stan modowania nie pozwala na dogłębne majsterkowanie. Również to, co oczywiste, jest oczywiste.

(Dziękuję Kapitanie Oczywistym.)

Dobrze, zacznijmy. W grze mamy różne samochody, w zależności od tego, które koła są napędzane, mamy typy opon i typy nawierzchni. Teraz dopasowanie ich wszystkich nie jest łatwe. Opony drogowe powinny przyczepność na asfalcie, opony terenowe nie tak bardzo. Również śliska opona w samochodzie wyścigowym powinna kręcić się na piasku, ponieważ po prostu nie ma przyczepności. Byłem w stanie dryfować z Shion Nomad po autostradach jak szaleniec. Po prostu użyj hamulca ręcznego, żeby poruszyć tyłkiem.

Istnieją poprawki, które mogą ułatwić życie. Możesz edytować je ręcznie lub za pomocą menu CET, w zależności od Ciebie. Oto, czego używam, wyjaśnię, dlaczego.

.. r6 config inputUserMappings.xml:

— oryginalna sekcja —

<mapping name = "Acceleration_Axis" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_RightTrigger" />
<button id = "IK_W" val = "1.0" overridableUI = "vehicleAccelerate" />
</mapping>

<mapping name = "Deceleration_Axis" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftTrigger" />
<button id = "IK_S" val = "1.0" overridableUI = "vehicleDecelrate" />
</mapping>

— moja sekcja —

<mapping name = "Acceleration_Axis" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_RightTrigger" />
<button id = "IK_W" val = "0.11" overridableUI = "vehicleAccelerate" />
<button id = "IK_Up" val = "1.0" />
<button id = "IK_LShift" val = "2.0" />
</mapping>

<mapping name = "Deceleration_Axis" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftTrigger" />
<button id = "IK_S" val = "2.0" overridableUI = "vehicleDecelrate" />
<button id = "IK_Down" val = "1.0" />
</mapping>

Klucz W to 11% przepustnicy, co oznacza prędkość przelotową. Dobry do jazdy po mieście.
Dodatkowy klawisz przyspieszenia to GÓRA z domyślnym 100%, lewy Shift z 200% przepustnicą.

— oryginalna sekcja —

<mapping name = "LeftX_Axis_Vehicle" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftAxisX" />
<button id = "IK_D" val = "1.0" overridableUI = "vehicleSteerRight" />
<button id = "IK_A" val = "- 1.0" overridableUI = "vehicleSteerLeft" />
</mapping>

<mapping name = "LeftY_Axis_Vehicle" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftAxisY" />
<button id = "IK_Shift" val = "1.0" />
<button id = "IK_Ctrl" val = "- 1.0" />
</mapping>

— moja sekcja —

<mapping name = "LeftX_Axis_Vehicle" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftAxisX" />
<button id = "IK_D" val = "0.73" overridableUI = "vehicleSteerRight" />
<button id = "IK_A" val = "- 0,73" overridableUI = "vehicleSteerLeft" />
<button id = "IK_Right" val = "1.0" />
<button id = "IK_Left" val = "- 1.0" />
</mapping>

<mapping name = "LeftY_Axis_Vehicle" type = "Axis">
<button id = "IK_Pad_LeftAxisY" />
<button id = "IK_Shift" val = "0.73" />
<button id = "IK_Ctrl" val = "- 0,73" />
</mapping>

Klawisze A i D są wygładzone do 73% podczas jazdy po mieście.
Dodatkowe klawisze skrętu to LEWO i PRAWO z domyślnymi 100%.

Masz teraz 2 zestawy kluczy do kierowania i możesz je zmienić według własnych upodobań. To nie jest magia voodoo. To edycja tekstu.

… engine config platforma pc user.ini

[Pojazd] EnableFreeRotationResistantTorque = False
EnableLowVelStoppingResistance = False
BikeHackTiltCalcValue = 70.0
MaxForceMoveToTeleportThreshold = 30,0
physicsCCD = Fałsz
AirControlBikePitchHelper = False
AirControlCarRollHelper = False
ForceSimplifiedMovement = false
trafficVsTrafficCollisions = false
UseDifferential = true

Możesz utworzyć ten plik, jeśli go jeszcze nie masz. To są ulepszenia silnika gry, których używam. Może się różnić od twojego. Ponownie, twój wybór.

Jeśli chcesz przekazać mi konstruktywną opinię, zapisz problem, nazwę samochodu i powierzchnię, po której jeździłeś. Teraz wiem, że to nie jest idealne, ale znowu są to ogólne zmiany, a nie indywidualne zmiany samochodu.

Instalacja:
Upuść plik archiwum do folderu archive / pc / patch

Archiwum zawiera edytowane pliki gry, nie zawiera skryptów ani niczego innego.
Ten mod jest dostępny wyłącznie w Nexusie, jeśli znajdziesz go w dowolnym miejscu, w którym został przesłany
bez mojej zgody. Pozdrawiam członków naszej modowej niezgody!

Autor:
Mancika


Do czego służą te Cyberpunk 2077 mody:

Cyberpunk 2077 Mods to darmowe pliki modyfikacyjne i działają jako dodatki do zmiany gry z funkcjami. Codziennie oferujemy tylko ostatnie i przetestowane mody. Jeśli dobrze się bawisz z tym modem, zostaw komentarz poniżej.






Best Rozgrywka mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!